Liniile Aeriene ale SUA s-au gândit că pot să îşi mărească profiturile făcând reclamă pe diverse produse oferite în timpul călătoriei. Astfel, baza aeriană din Arizona plănuieşte să vândă spaţiu publicitar pe pungile pentru rău de avion. "Există în toate buzunarele scaunelor. Dacă tot sunt acolo, de ce să nu le dăm mai multe scopuri", e de părere Phil Gee, un reprezentant al companiei. Pasagerii ar putea vedea această noutate începând cu luna septembrie. Reclamele sunt doar ultima iniţiativă a companiei pentru a-şi creşte profiturile. America West, care a fuzionat cu US Airways anul trecut, a inaugurat moda reclamelor în această industrie, prin tăviţele de masă. De asemenea, a lansat primul card cadou şi prima masă plătită în timpul zborurilor. "Lucrurile mici ca acestea, merg" spune Michael Boyd, preşedinte al Boyd Group. Noile pungi au atras câteva zâmbete din partea pasagerilor US Airways pe aeroportul Phoenix Sky Harbor. "Sincer să fiu nu acord nici o atenţie reclamei dacă îmi este rău", spune unul dintre pasageri. "Dar dacă un skateboard-ist poate vinde reclama pe propriul tricou, de ce nu ar putea o linie aeriana să vândă pe pungi". US Airways nu a decis cât de mult va cere pentru o reclamă, ci doar a început negocierile cu companii posibil interesate. Reclamele pot fi, de exemplu, la medicamente anti-vomitive, dar nu va fi refuzată nici o companie care ar vrea să se promoveze în acest fel. (Agenţia de ştiri BancNews)