Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Evenimente
Politică
Cultură
Infracţiuni
Anunţuri
Economic
Învăţământ
Sănătate
Administraţie
Social
Ştiri agenţii
Horoscop
Umor
Gastronomie
Reportaje
Comentarii
Religie
Caricaturi
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu

1 EURO = 4.7556 lei
1 USD = 4.2732 lei


Număr accesări
Astăzi:
1143
De la 07 Ianuarie 2003
71415634

Renault România începe la sfârşitul anului testele
cu maşini electrice în câteva oraşe

  • 18 February 2010, 23:00
S-a scris mult in ultima vreme despre ele, dar foarte putini le-au vazut. Este vorba de masinile electrice, iar momentul in care le vom vedea pe strazi se apropie. Renault va incepe teste limitate cu masini electrice la sfarsitul acestui an, a declarat directorul comercial al Renault in Romania, Fabrice Cambolive, citat de 0-100.ro. Compania negociaza cu muncipalitati din cateva orase mari pentru primele teste, insa e doar primul pas si trebuie sa fim realisti si sa admitem ca vor mai trece ani buni pana cand vor fi multe masini eletcrice pe strazi.
Jacques Chauvet, director regiunea Euromed la Renault, declara pentru HotNews.ro toamna trecuta la salonul de la Frankfurt ca Renault e un discutii cu un oras mare din Romania pentru testarea a 100 de vehicule electrice. Nu se stia insa cand vor incepe testele si nici cu ce model, desi cel mai probabil e vorba de Fluence ZE, care va fi produs in Turcia si va fi lansat in showroom-urile din Romania in 2011.
Renault discuta ca aceste orase si pentru punerea la punct a unor statii de incarcare fara de care masinile electrice nu au nicio sansa sa devina interesante pentru clienti.
“Nu am mai facut progrese in acest sens. Asteptam sa avem masina, la sfarsitul acestui an, pentru a le-o prezenta si pentru a o conduce”, a declarat Cambolive, citat de 0-100.ro. “Lucrurile merg bine, dar alte detalii vom putea da dupa jumatatea acestui an”, adaugat oficialul Groupe Renault.
Politica de a aduce masini electrice mai intai pentru autoritati si mai apoi pentru clientii finali este populara printre marile companii auto care produc sau vor sa produca in masa masini electrice. Asta si pentru ca tine de autoritati crearea retei de incarcare, iar testarea efectiva a masinii poate reprezenta un argument pentru a urgenta lucrurile.
Renault a luat foarte in serios subiectul masini electrice, iar in 2011 si 2012 va lansa in total patru modele in Europa, trei din ele cu autonomie de 160 km. Doua dintre masini vor fi produse in Franta, una in Spania, iar Fluence in Turcia.
Carlos Ghosn, CEO Renault - Nissan declara recent pentru BBC ca alianta investeste in total trei miliarde euro pentru proiectul masinilor electrice, iar obiectivul este atingerea unei productii anuale de 500.000 de unitati. Ghosn admite ca masinile electrice nu vor intra in forta pe piata - ci treptat- si nici nu vor inlocui masinile cu motor termic, ci vor fi complementare.
Agenţia de ştiri HotNews

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.

[ Comentarii (1)]


Promisiuni de la premierul Boc pentru o vamă adevărată la Rădăuţi
Liber la angajat medici specialişti la Urgenţele medicale
Luni vom şti dacă se dă semnalul oficial pentru apariţia
unui nou partid politic în România
Gânditori de doi bani au decis ieşirea PSD de la guvernare
Adrian Năstase îşi pregăteşte candidatura pentru şefia PSD
cum au plănuit Nastase şi Iliescu revenirea în prim plan şi cum l-au îngenuncheat pe Geoană
„Un biet procuror comunist”
Anunţ important
Facerea de bine duce la lipsire de libertate
L-a bătut pentru că şi-a adus aminte o înjurătură mai veche
Aproximativ 1400 de pachete de ţigări dosite în bagaje
" O poveste posibilă "
Promovare pe bază de sex
citiţi pe blogul lui Rotundu
Tinerii români rămân mai întreprinzători decât cei din celelalte ţări ale UE
Eurostat verifică dacă Goldman Sachs a ajutat Grecia să-şi ascundă datoriile
Grecia e problema Uniunii Europene
În învăţământ, liniştea de dinaintea furtunii disponibilizărilor
Când există pricepere managerială se găsesc şi bani
este şi cazul Spitalului de obstetrică şi ginecologie
Şanţurile ISPA sunt monitorizate zilnic
Băncile vor să execute şi crucifixul sau ultima bucata
de pâine de pe masa românilor
nişte ONG-uri finanţate internaţional ştiu de ce
Jumătate din bugetul judeţului Botoşani se duce la Protecţia Copilului
Presa rusă a dezinformat în ceea ce priveşte declaraţia lui Mihai Ghimpu
Intre Ion Gavrilă-Ogoranu şi Wass Albert, pe cine alege Katz ?
Regiunea Autonomă Maghiară combătută de europarlamentarul Victor
Horoscop
Bancul zilei: Învăţătorul cel fără de… creier
Bucătăria atractivă: Mâncărică de ciuperci cu piept de pui
Bancher român care profesează în Austria
am plecat din Romania pentru ca eram dezamagit. Aici e cu totul alta mentalitate in banking
„Prieteni” nevăzuţi
Comentariul comentariilor (XXXII)
Ioan Rotundu
Giulgiul din Torino, din nou expus publicului
Caricatură politică: Şi nu l-a mai bătut!
Huţuleac vrea îngrădirea medicilor în privinţa certificatelor medicale
măsura se impune pentru că au crescut enorm cheltuielile CAS cu decontarea certificatelor medicale
Jurnalul de Botoşani şi Dorohoi

Blogul lui Rotundu
Arhivă