Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Evenimente
Cultură
Infracţiuni
Anunţuri
Economic
Fapt divers
Învăţământ
Sănătate
Administraţie
Ştiri agenţii
Ofertă de afaceri
Mondene
Caricaturi
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu

1 EURO = 4.8286 lei
1 USD = 4.4674 lei


Număr accesări
Astăzi:
1029
De la 07 Ianuarie 2003
75032331

Restaurant unde gramajul din lista de bucate nu bate cu cel din farfurie

  • 18 August 2009, 23:00
Comisarii de la protecţia consumatorilor au o tematică de control care vizează restaurantele. Verificările au fost dispuse de la nivel central, de la Autoritatea naţională pentru Protecţia Consumatorilor. Verificările au început de ieri. Cei mai ghinionişti au fost cei de la restaurantul Botoşani, unde au poposit la începutul acţiunii de control comisarii. Practic, aceştia au fost luaţi prin surprindere, în timp ce reprezentanţii celorlalte restaurante ştiu că în aceste zile le vor trece pragul comisarii de la protecţia consumatorilor.
La Restaurantul Botoşani, comisarii au constata mici diferenţe la gramaj, între ce indica lista cu meniuri şi ce era în farfuria consumatorilor. Reprezentanţii restaurantului au motivat că acea mică diferenţă rezultă din faptul că în lista de meniuri este specificat gramajul produsului crud iar în farfurie este produsul preparat, la acesta din urmă înregistrându-se mici pierderi de gramaj prin procesul de preparare.
În urma acestei explicaţii, reprezentanţii Comisariatului pentru protecţia consumatorilor au ajuns la concluzia că ar fi cazul să se mai adauge o rubrică în lista de meniuri, rubrică în care să se înregistreze şi gramajul produsului ajuns în farfuria consumatorului. Comisarii consideră că în acest caz a fost o deficienţă de informare a consumatorilor. Aceştia a u făcut verificări la grătar de piept de pui şi la cotlet de porc.
„Vom decide dacă se impune o sancţionare a reprezentanţilor restaurantului, iar în cazul că va fi o sancţiune, aceasta va fi decisă pentru neinformarea corectă a consumatorilor”, a declarat Alexandru Zarug, directorul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Botoşani. Dacă pentru primii vizitaţi de inspectori se poate spune că acţiunea de control a picat ca o surpriză, pentru următorii operatori economici care vor fi incluşi în acţiunea de control este suficient răgaz să se pună la punct cu normele de protecţie a consumatorilor, nefiind o problemă răspândirea cu uşurinţă a veştii declanşării acţiunii de control a restaurantelor. (Doina Marcu)

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.


Tragedie pe şosea evitată de pompierii botoşăneni
Meşterii populari botoşăneni au făcut impresie la Festivalului Păstrăvului
Olimpicii botoşăneni pleacă la mare
Poliţiştii comunitari intră la toamnă în casă nouă!
Angajaţii SC Eltrans lăsaţi fără plata orelor suplimentare
Circulaţie închisă la intrarea în municipiul Botoşani
dinspre Iaşi, pe Calea Naţională
Croitoreasa şefă are apucături dictatoriale
Constănţeanul care a luat argintul la Olimpiada Internaţională de Fizică va studia la Princeton
Alexandra Maria Ţarcu din Canada a câştigat Miss Diaspora 2009
La Putna – Ierusalimul Neamului Românesc au venit si romanii din Nordul Bucovinei
Noul Parlament de la Chişinău este convocat pentru 28 august
Voronin încearcă să fure si vila de la Condriţa
Vacanţă în lumea lui Peter Pan
Nici o legătură cu „Zilele oraşului” şi tinerii accidentaţi la Flămânzi
În timp ce tinerii din Frumuşica au fost conduşi pe ultimul drum
adolescentele internate la Iaşi se zbat între viaţă şi moarte
Program TELE'M, miercuri 19 august
Dă-o în mă-sa!
E nevoit să-şi vândă garsoniera
Părinţii vor o programă şcolară mai lejeră
În loc de medici, UPU Botoşani se va pricopsi cu un control
Rădăşanu i-a pus gând rău „fostei” Curelariu
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă