Clienţii au reclamat că au solicitat cel mai mare sicriu, dar că reprezentanţii firmei de servicii funerare le-au dat unul universal, despre care au dat asigurări că nu se pune problema să nu încapă mortul, că s-a luat în calcul şi posibilitatea ca persoana decedată să fie mai voluminoasă.
În cele din urmă, oamenii şi-au recuperat banii, dar au fost nevoiţi să cumpere sicriu de la o altă unitate de servicii funerare. Noi am intervenit să se schimbe sicriul, dar de la unitatea respectivă am primit răspunsul că toate sicriele sunt de aceeaşi dimensiune, stas. În cazul acesta firma ar fi trebuit să îi restituie consumatorului banii fără intervenţia noastră, a declarat Alexandru Zarug, directorul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.
Societatea reclamată a rămas însă nesancţionată de inspectori deoarece la intervenţia reprezentanţilor oficiului le-a restituit clienţilor nemulţumiţi suma de aproape 1.000 de lei, cât au plătit pentru sicriul neîncăpător. (Doina Marcu)