Mâncarea din spitale îi nemulţumeşte pe oameni în continuare, chiar dacă managerii unităţilor de acest fel "bagă mâna în foc" că lucrurile s-au schimbat mult în bine, că în spitale se mănâncă mult mai bine ca în urmă cu un an. Prin noul model de chestionare, reprezentanţii instituţiei de asigurări de sănătate le-au oferit botoşănenilor care plătesc la fondul sănătăţii posibilitatea de a nota cu note de la 1 la 3 comportamentul doctorului şi al asistentului medical de la cabinetul de medicină de familie.
Aici asiguraţii de sănătate s-au arătat mulţumiţi de atitudinea cadrelor medicale dar nemulţumiţi de felul cum arată cabinetele şi sălile în care pierd zeci de minute în aşteptarea intrării la consultaţie. Botoşănenii au fost chestionaţi şi în privinţa timpului pe care medicul l-a acordat pentru consultaţie.
Majoritatea celor chestionaţi au declarat că sunt mulţumiţi de timpul pe care medicul l-a acordat consultaţiei, însă aproximativ un sfert dintre cei chestionaţi ar fi vrut să li se acorde mai mult timp pentru consult. În plus, botoşănenii s-au arătat nemulţumiţi şi de faptul că trebuie să cumpere o serie de medicamente din banii lor atunci când ajung să fie spitalizaţi. (Doina Marcu)