Pentru deplasarea pe această distanţă, taximetristul a taxat-o cu 20 de lei. Cum la sfârşitul cursei clienta era la doi paşi de sediul instituţiei pentru protecţia consumatorilor, a intrat şi a depus şi o reclamaţie. Le-a explicat inspectorilor ce sumă i s-a cerut pentru cursă, dar şi faptul că taximetristul a refuzat să îi elibereze bonul fiscal.
A urmat între cei doi şi un schimb de replici mai tăioase, însă clienta a fost nevoită să scoată până la urmă banii solicitaţi de taximetrist. Noi i-am solicitat doamnei să pună pe hârtie tot ce i s-a întâmplat şi vom verifica, ce ţine de noi, pentru a-l sancţiona pe prestatorul de servicii de taximetrie. Dar vom sesiza şi Poliţia, şi Primăria, să facă şi aceste instituţii verificări pe partea lor. Din reclamaţie am înţeles că este un taximetrist privat care nu are nici aparat pentru eliberarea bonurilor fiscale. iar tariful este exagerat. Probabil nu este singurul client înşelat, or mai fi şi alţii, a declarat inspectorul Aurel Şerban, din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor. (Doina Marcu)