Când a încercat să cânte la el a constatat cu surprindere că vioara nu scoate nici un sunet. În aceste condiţii, consumatorul s-a întors înapoi la magazin şi a sesizat vânzătorul despre acest lucru. Se pare că vânzătorul magazinului nu a avut o atitudine prea prietenoasă cu cumpărătorul, nu a vrut să îi înlocuiască produsul sau să îi restituie banii. Acest fapt l-a determinat pe botoşănean să facă o reclamaţie la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului.
După cum susţine Dumitru Monacu, inspector şef adjunct al Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, este pentru prima dată când un botoşănean reclamă un instrument muzical. după cum susţine reclamantul se pare că din interiorul instrumentului muzical lipseşte un distanţier. "Se pare că din cutia instrumentului lipsea un distanţier. Omul s-a dus să îi explice vânzătoarei, dar ea s-a purtat urât din cauza asta consumatorul a făcut sesizare. Este pentru prima dată când primim o reclamaţie de acest gen", a declarat Dumitru Monacu. În cazul în reclamaţia botoşăneanului se dovedeşte întemeiată, OJPC Botoşani va aplica o amendă cuprinsă între 10 şi 30 milioane lei vechi. (Margareta NICHIFOR)