Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

Politică

1313
De la 07 Ianuarie 2003
122886962

Vacanţă spontană la Viena!

• 17 June 2009, 23:00
Saptamana trecuta, Laura Cosoi si Smiley au avut parte de o vacanta spontana! Hotarati sa petreaca cateva zile in afara Bucurestiului, VJ-ita MTV si cantaretul au decis sa conduca pana la Aeroportul Otopeni si sa se urce in primul avion ce avea sa decoleze. Sansa i-a purtat pe cei doi intr-o vacanta de 4 zile la Viena, destinatie care a devenit in foarte scurt timp orasul lor de suflet!
“Nu aveam planuita nicio vacanta, insa duminica seara ne-am hotarat sa plecam pentru cateva zile. Destinatia ne-a fost necunoscuta pana cand am ajuns la aeroport, dar iata ca lucrurile s-au aranjat de minune, pentru ca primul avion care urma sa decoleze a fost cel spre Viena, oras pe care inca nu il vizitasem. Asa am ajuns sa petrecem cateva zile de vis intr-un oras de care ne-am indragostit iremediabil!”, a povestit prezentatoarea clasamentului “Hitlist România” din fiecare miercuri, de la ora 13.00, la MTV.
Centrul Vienei, palatul Schonbrunn, gradina zoologica, dar si cafenelele vieneze, cele mai vechi restaurante in care acum sute de ani au mancat Mozart si Strauss, un recital la Opera dar si un concert Eagles, toate acestea au facut parte din programul pe care cei doi si l-au stabilit. Timp de cateva zile VJ-ita MTV si Smiley s-au plimbat pe urmele celor care au facut istorie in muzica clasica si au imbinat vizitarea obiectivelor turistice cu relaxarea: “Viena a fost exact pe gustul meu iar atmosfera incarcata de istoria m-a pregatit pentru rolul pe care il voi avea in serialul de epoca de la ACASA TV. Peste tot pe unde te plimbi gasesti o urma de Mozart sau Strauss, vezi unde si-au petrecut timpul, unde au compus, unde au mancat chiar, si ajungi sa ai senzatia ca o sa ii vezi in curand mergand pe strazi”, a marturisit incantata Laura.
“Imediat ce am ajuns ne-am cazat la un hotel in Stephanplatz si am inceput sa colindam prin centrul Vienei. Au fost cateva zile incarcate pentru ca ne doream sa vedem cat mai multe. Am fost, bineinteles, la catedrala Sf Stephan, unde am asistat si la o slujba catolica, si la muzeul Sisi si ne-am plimbat cu trasura prin Viena. Am vizitat gradina zoologica, unde am fost impresionati de sera de plante dar si de modul in care au reprodus un desert in miniatura. Ne-am dus apoi si la Palatul Schonbrunn, am fost la o terasa unde ni s-a spus ca lua masa si Maria Tereza, un loc foarte frumos unde am zabovit cateva ore extrem de relaxante. Ne-am plimbat apoi prin gradinile de portocali de la Schonbrunn, ne-am ratacit prin labirint si apoi am intrat in palat, care ne-a lasat fara cuvinte. Am fi putut petrece 3 zile prin camerele palatului si tot nu am fi reusit sa descoperim tot.
Dupa indelungi plimbari, putine cumparaturi si ore in care ne-am pierdut pur si simplu in atmosfera orasului, am fost la concertul Eagles. Trupa care canta de aproape 40 de ani impreuna ne-a impresionat prin puterea si forta de a sustine un concert de trei ore iar pe intreaga lui durata, publicul a fost in delir. Ne-am intors in Romania cu parerea de rau ca a trebuit sa plecam asa repede, insa ne-am bucurat la gandul ca ne vom intoarce in curand si vom mai avea atat de multe lucruri de vizitat”, a povestit VJ-ita MTV Laura Cosoi.(Sorin Itu)

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.

Bătăuşii din PNL ies din nou la la atac
Expoziţie de manuale dedicată Zilei Învăţătorului
Oarbă de-un ochi de la o piatră aruncată de-o babă
Liberalii se epurează reciproc
Coadă la Dacia Sandero „portocalie”
Se mănâncă bine la Puşcărie!
Horoscop
Schimb de amablităţi între Bulă şi învăţătoare
Comentariul comentariilor C
(Ioan Rotundu)
Portofelul pierdut al unui cetăţean finlandez a fost recuperat întreg
Marius, eroul din L'Aquila
Diaconu îşi apără titlul mondial la Centre Bell din Montreal
15 metode prin care clanul comunist al lui Voronin a fraudat alegerile
Ipocrizia celui de-al Patrulea Reich
Cine-i la rând?
Ioan Rotundu
Va fi utilizat Iurie Roşca pe post de bâtă a lui Voronin ?
Clasamentul final al Concursului „Elevul anului”, iunie 2009
Mica publicitate
Spectacol la Vasilache
A leşinat la auzul D.N.A.
Campionat de Snooker
Criza loveşte şi în plata concediilor medicale
Controale pentru spitalele cu datorii
Foarte multe medii peste nota 9,00 la nivelul clasei a VIII-a
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă

Ultimele articole de pe blog