Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Evenimente
Politică
Cultură
Infracţiuni
Economic
Fapt divers
Învăţământ
Social
Ştiri agenţii
Horoscop
Umor
Gastronomie
Comentarii
Religie
Caricaturi
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu


Număr accesări
Astăzi:
17531
De la 07 Ianuarie 2003
123238599
pnl

Botoşani: Record de reclamaţii la adresa societăţii Nova Apaserv

  • Protecţia Consumatorilor are mâinile legate
  • 17 November 2011, 23:00
Dacă anul trecut curgeau reclamaţiile de la botoşănenii cu centrale la Protecţia Consumatorilor, pe seama plăţii pentru consumul comun pe scară, acum „vedet㔠la reclamaţii este Nova Apaserv.
Mulţi botoşăneni şi-au îndreptat paşii spre Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor din cauza facturilor la apă. Consumatorii nu şi-au putut reţine indignarea că deşi au apometre în apartament, care le înregistrează tot consumul, se mai pomenesc cu o factură pentru consumul de pe scară, consum care de cele mai multe ori este al unor vecini ce nu comunică indexul de la apometru corect. Cu alte cuvinte, pentru că Nova Apaserv nu îşi trimite pe teren oamenii să citească la fiecare apartament ce indică apometrele, unii clienţi ajung să plătească şi consumul rău platnicilor.
Vreo 50 de reclamaţii de acest gen s-au adunat la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor. Nemulţumirea este justificată, dacă luăm în calcul că unii consumatori s-au trezit că trebuie să plătească pentru un consum triplu faţă de cel real.
La nivel de scară este instalat un contor se face citirea apei intrate în scara de bloc, iar din acest consum se scade suma consumurilor declarate de toate apartamentele. Dacă se declară consumuri mai mici, diferenţa dintre ce arată contorul de la subsol şi suma consumurilor declarate de locatari este mare.
Acea diferenţă se împarte pe toate apartamentele. Până de curând, metodologia pentru defalcarea consumurilor plafona distribuirea de pierderi pe apartamente, astfel că acolo consumul în plus constatat la contorul de scară era prea mare, o parte era suportat de furnizorul de apă. După metodologia nouă, în unele zone ale municipiului, unde sunt pierderi de apă la subsol sau locatari care nu declară consumurile, facturile sunt mult încărcate şi la consumatorii corecţi.
Cu toate acestea, consumatorii care s-au decis să reclame furnizorul de apă au făcut drumul degeaba până la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor. „Este hotărâre a Consiliului Judeţean în această privinţă, este şi o decizie a ANRSC, noi nu putem interveni”, a declarat Sanda Constantinică, juristul şi purtătorul de cuvânt al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.
Aceasta le sugerează reclamanţilor să se îndrepte spre justiţie, mai ales că aceştia îşi susţin dreptatea cu un contract individual încheiat cu furnizorul de apă, pentru ce consumă în apartament. (Doina Marcu)

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.


Horoscop
Bancul zilei: Vise fotbalistice
Caricatura zilei
Reţeta zilei: Budincă de fragi
Scăldăciune la AJOFM pe… Col. Tomoroveanu
Anunţ important – Biserica Vovidenia
De ce nu reuşeşte Moscova să scape de lideru transnistrean Igor Smirnov
Rusia ar putea fi implicată într-un conflict nuclear
şeful Statului major, generalul Makarov
Europa mai are puţin timp la dispoziţie pentru a evita un default
Cornel Nistorescu a scăpat de puşcărie!
vătămare corporală? Aia-i pentru proşti
Elisabeta Sandu (soţia lui Mircea Sandu) a primit 400.000 de euro din drepturile tv ale Gloriei Bistriţa
"Ne-a împrumutat cu aceşti bani" - Jean Pădureanu
Pamflet pentru femeile cinstite şi tari din fire
Ioan Rotundu
Concursul de dramaturgie pentru copii si tineret a ajuns la final
Andra va cânta în parcarea de la Carrefour
Anul 2012 va aduce elevi mai deştepţi
Ţurcanu nu se teme că ar putea fi detronat de la şefia PNL
Cadrele didactice cu note mici la concurs vor fi monitorizate
Mulţumiţi şi nemulţumiţi de factura Modern Calor
De azi, ţigările ard buzunarul comercianţilor
Jurnalul de Botoşani şi Dorohoi

Blogul lui Rotundu
Arhivă


Catalin Flutur Valeriu Iftime
Ultimele articole de pe blog