Pentru reabilitarea clădirii, experţii au stabilit că este nevoie de un milion de euro. Asta a rezultat după întocmirea studiului de fezabilitate pentru refacerea structurii de rezistenţă a clădirii, dar şi pentru tratamentele speciale care vor scoate din pereţii clădirii o ciupercă infiltrată de mai mulţi ani. Până în vara trecută, în birourile din această clădire au lucrat zeci de angajaţi ai casei de asigurări, care s-au plâns de nenumărate ori de mirosul greu din clădire.
Decizia de a evacua birourile şi de a-i duce pe angajaţi în celălalt sediu al instituţiei nu a fost dezaprobată de angajaţi chiar dacă au fost nevoiţi să lucreze înghesuiţi într-un spaţiu mult mai mic. Funcţionarii publici mutaţi din vechiul sediu s-au bucurat că nu le mai este ameninţată sănătatea. Acum însă, conducerea instituţiei consideră exagerată suma rezultată în urma studiului de fezabilitate, chiar dacă este vorba de reabilitarea unei clădiri incluse în patrimoniul cultural.
Fostul director interimar al instituţiei, Carmen Nicolau, a făcut anul trecut demersurile pentru obţinerea banilor de reabilitare a clădirii însă nu s-a primit nici un răspuns de la Bucureşti. În acest an s-au repetat demersurile pentru obţinerea fondurilor, însă răspunsul este în continuare aşteptat. (Doina Marcu)