Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Evenimente
Politică
Cultură
Anunţuri
Economic
Fapt divers
Editorial
Învăţământ
Sănătate
Administraţie
Social
Ştiri agenţii
Horoscop
Umor
Comentarii
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu

1 EURO = 4.7777 lei
1 USD = 4.3149 lei


Număr accesări
Astăzi:
632
De la 07 Ianuarie 2003
72506607

TVR este dat în Basarabia pe mâna lui Plahotniuc, adică a ruşilor

  • 10 November 2010, 23:00
Cu câteva zile înainte de alegeri, ca prin minune, TVR 1 va începe din nou să emită pe teritoriul Republicii Moldova. Astăzi Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) urmează să ia o decizie prin care TVR 1 va fi retransmis pe frecvența 2Plus, postul TV controlat de Vlad Plahotniuc.
Cu alte cuvinte, TVR1 va trebui să plătească pentru retransmisie celui care i-a furat frecvența acum 4 ani de zile - adică lui Vlad Plahotniuc, scrie jurnal.md, preluat de Romanian Global News.
In cadrul audierilor din dimineata zilei de 10 noiembrie de la CCA - ul de la Chisinau, directorul general al postului 2 Plus apartinand lui Plahotniuc, Veronica Cojocaru, a declarat ca postul sau are dreptul exclusiv de a difuza emisiunile si stirile TVR.
In plus, conform acelorasi declaratii postul de televiziune al lui Plahotniuc va produce stiri si programe pentru TVR care vor reflecta realitatile din R. Moldova. Cu alte cuvinte Plahotniuc, adica rusii, va putea sa-si proiecteze propriile interese in cadrul emisiunilor difuzate de Televiziunea publica a Romaniei.... Ei bine dupa succesul cu Tratatul, actiunea lui Lazescu, Presedintele SRTV, nemandatat de Consiliul de administratie sa faca ce face, vine sa incununeze actiunile agenturii rusesti din Romania.
Există două scenarii după care se va proceda mai departe: Primul - licența va aparține în continuare postului TV 2Plus, dar se schimbă anexa la licență. Aceasta înseamnă că toți banii obținuți din publicitate îi va strânge în continuare Vlad Plahotniuc, pentru că el va fi în continuare proprietarul licenței. Al doilea - TVR 1 va obține licența, dar publicitatea va fi colectată prin agenția de publicitate Casa Media, adică tot Plahotniuc va colecta banii din publicitate. Diferența față de primul scenariu este că va plăti chirie la Radiocomunicații. În ambele cazuri, beneficar este Plahotniuc.
El face tranzacția secolului: prin cârdășie cu Gheorghe Gorincioi, preşedintele CCA, fură frecvența, apoi devine mare filantrop și o dă înapoi, dar rămâne cu veniturile din publicitate.
Ex-directorul 2 Plus, Răzvan Paveliu, a dezvăluit anteior că licența TVR 1 a fost retrasă printr-o acțiune de rider, în spatele căreia a stat Vlad Plahotniuc. Transmiterea TVR1 pe teritoriul Republicii Moldova a fost sistată, potrivit conducerii postului TV respectiv, „nefondat", la sfârşitul lunii septembrie 2007, motivul invocat fiind că nu s-ar fi reuşit încheierea unui nou contract cu Societatea Română de Televiziune, cel vechi expirând la 15 iunie 2007.
„Este foarte misterios faptul ca până astăzi, autoritățile de la Chișinau, nu au întreprins nicio măsură pentru a retransmite TVR1 pe frecvența de Stat cu acoperire națională, deși noua guvernare și-a asumat în repetate rânduri rezolvarea acestei probleme imediat dupa plecarea comuniștilor de la putere", a precizat Paveliu.
Romanian Global News

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.

[ Comentarii (0)]


Ministrul Funeriu îi face pe profesori părtaşi la actele de violenţă din şcoli
Laboratoarele de analize medicale au terminat banii
adio analize gratuite
Antonescu sună şi el adunarea politică pentru deblocarea situaţiei din Parlament
Partidele parlamentare salută initiaţiva lui Crin Antonescu
orice propunere de pace trebuie privita cu receptivitate
Statele membre trimit instituţiilor UE raportări mincinoase
declară la Botoşani europarlamentarul PSD Cătălin Ivan
Volin Costin se gândeşte la şefia Teatrului Mihai Eminescu
„Scuzaţi, doamnă profesoară”
Onomastică cu VIP-uri la Boema
Investiţii de 1.000 de miliarde de euro în infrastructura energetică
în următorii 10 ani
Potenţialul de creştere economică pe termen scurt e de până la 1%
Economia se va contracta în acest an cu 2,2%
iar anul viitor vom avea o creştere de 1,2%
Un câine se joacă cu un delfin într-un port din Irlanda
L-a băgat în spital pe vecinul pe care dorea să-l ajute
Bolnav de 150 kg dus la ambulanţă cu ajutorul pompierilor
7 tone de furaje distruse în două incendii
Inteligent, a prins mâţa de coadă şi…
Ioan Rotundu
Spitalul de Copii nu a confirmat intoxicarea etilică
a elevului care a vrut să sară de pe acoperiş
Programa de învăţământ tot stufoasă rămâne
Spitalele înregistrează din nou datorii importante
Hidroconstrucţia lucrează la flux continuu pe străzile din municipiu
Poliţia nu va mai bate la uşa bolnavilor
Trimis în judecată pentru vătămare corporală gravă
Traian Băsescu n-a aprobat stimulentele acordate bugetarilor
O stradă din Chişinău va purta numele poetului Adrian Păunescu
Cine se culca cu deputatul Negoiţă era aleasă miss PSD
Franţa se opune aderării României şi Bulgariei la Schengen
Horoscop
Bancul zilei: Când Vasile nu-i acasă…
După comunism, jurnalism…
Vom căuta sistemul centralizat de termoficare precum Diogene „omul”
adică cu lumânarea, crede vicele Ghiorghiţă
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă